søndag den 29. maj 2011

At samle mod....

Så har jeg haft min blog i et par dage, og jeg går rundt og forsøger at samle mod til at skrive et eller andet - det er lidt skræmmende med den der hvide væg, og tanken om at det er det FØRSTE indlæg.  Man burde finde på noget genialt, kreativt eller nytænkende! Men jeg må konstatere, at jeg hverken er genial, kreativ eller nytænkende....SURPRICE!
Og hvad har jeg så egentlig at byde på her? hmmm, sikkert ikke så meget :) men i virkeligheden er jeg her også mest for min egen skyld - fordi jeg godt kan lide at følge med i andres kreative projekter og få idéer til ting jeg måske engang selv får taget mig sammen til at lave......og pyhhh, nu har jeg måske, faktisk, alligevel fået skrevet et par linier der kan starte min blog....

1 kommentar:

  1. Hey Line og hjertelig velkommen i Blogland - og på min blog :-)

    På den måde fandt jeg så dig og jeg bliver så din første faste læser :-). Glæder mig til at høre hvad du har på hjertet. Du skal se...der kommer lynhurtigt noget at skrive om fordi du helt sikkert begynder at tænke mere over tingene fremover og vurdere om det du oplever/ser/gør er noget der evt. kan deles på bloggen....og så kører det hele pludselig :-)

    Rigtig god fornøjelse med det hele. Tror du bliver glad for at være med i Blogland :-)

    Kærligst Bettina

    SvarSlet