tirsdag den 5. juli 2011

Jeg har vundet :D

Som i "jeg har vundet en rigtig præmie!!" :)
Ikke sådan noget med at man får mandelgaven, fordi ens farmor giver en mandlen under bordet. Ej heller sådan noget med at skrabe sig til 20'er på en skrabejulekalender der har kostet 50.
Nej, jeg har VUNDET sådan en præmie, som man rent faktisk gerne vil have!! Og jeg blev helt fyldt med bobler indeni, da jeg så mit navn på Boligballaden. Det jeg har vundet, er to plakater af Jeanette Uldall. Jeg ved endnu ikke hvilke plakater jeg får, men er vild med hendes stil. Se bare her:




Så nu venter jeg spændt ved postkassen, og glæder mig til at se hvilke to plakater der bliver mine.
Faktisk er der flere spændende pakker på vej. Jeg har bestilt stof. Mest Graziela, det er såååå fint :) Jeg skal nemlig have syet en sengeformindsker til Theodor's seng, så han snart kan komme ind på sit eget værelse og sove. Alle tre stofbestillinger er sendt afsted idag, så jeg håber at kunne sy i weekenden. yehee :D

8 kommentarer:

  1. Tillykke med gaven.. Det er nogle fede billeder.. Ved du om de sælges? Og hvad prisen er?
    KH Iben

    SvarSlet
  2. Tillykke med gaven - det er skønt at vinde noget man virkelig ønsker sig! :-)

    Hvor har du købt Graziela stof?

    Kh Maria

    SvarSlet
  3. @Iben: jeg ved faktisk ikke hvad de koster, men mon ikke de kan købes. De er vildt flotte, ikke? :) Prøv at tjekke hendes hjemmeside, som jeg har linket til. Jeg kan ikke få linket til at virker her lige nu, men håber du har mere held med det!

    @Maria: jo det er skønt!! Og jeg var helt i chok fordi jeg aldrig har vundet ngt før - troede måske lidt, at alle konkurrencer var fup, og at man ikke sådan rigtigt kunne vinde ngt ;)
    Mht. til Graziela, så fandt jeg ngt nyoptrykt på Trendsales, men købte også to stykker vintage Graziela i Tyskland. Der er også en del på e-bay, men det er jeg bare ikke sikker på at jeg kan finde ud af ;)

    SvarSlet
  4. Tillykke.

    Kan se du har lagt en kommentar ind på et maleri der tidl. er udloddet.

    Men du kan deltage i denne i stedet: http://mille-designlacamara.blogspot.com/2011/07/per-hillo-let-love-grow-give-away-1.html - der er også et andet maleri på højkant - tjek det op igen.

    God weekend

    SvarSlet
  5. Hej Line. Tillykke med den fine præmie du vandt hos mig.Og håber du er tilfreds med 2 eksemplarer du modtog. Måske vi skal se en dag hvordan de hænger i dit hjem ?

    Jeg er selv helt tosset med hendes plakater og malerier. Til info til de andre her på indlægget koster plakaterne 250 kr. pr stk. og kan bestilles på hj.siden.

    God sommer til dig
    Kh Stina

    SvarSlet
  6. @Design a la camara: Tak for din besked! Sødt af dig at gøre mig opmærksom på min fejl - det er lige det der med at huske hvilken måned vi har ;)

    @Stina: Jeg har netop hentet dem på posthuset idag - de er såååå flotte :D Desværre var de begge blevet krøllet lidt i hjørnerne på deres rejse, men jeg er sikker på at jeg kan redde det med lidt udglatning og en god ramme :) Det kommer til at se SÅ godt ud når jeg får dem hængt op, og jeg skal nok poste et billede når det sker. Endnu engang tusind tak for præmien!! God sommer til dig også.

    Kh. Line

    SvarSlet
  7. Hej Line.
    Tillykkke med at du vandt noget.....!
    Og tak for din kommentar på mit indlæg selv om du ikke kiggede forbi loppemarkedet ;-)
    Lea

    SvarSlet
  8. hvor er de bare SUPER flotte :)

    www.theibizamom.com

    SvarSlet