onsdag den 24. august 2011

Sjovt blognavn.....

Jeg faldt pludselig over den her blog med navnet CAYA KAKADUE OG SMILLA VANILLA JORDBÆR IS.....det er da ikke et af de der "navne", hvor man sidder spændt og venter på at se, om nu en anden har fundet på det samme før en selv :) Det er originalt og jeg er vild med det!!! Samme blogger er ikke kun til fantastiske navne, men også til fantastiske give away's. Retrostof i lange baner er på spil - jeg krydser alt hvad jeg krydse kan, og håber og ønsker at jeg kunne være så heldig......

EJ, jeg har været fuldstændig passiv her på bloggen længe. Der gik vist lige sommer i den!! Jeg må have købt den blog-app der findes, så jeg kan poste billeder og skrive indlæg via min telefon. Synes aldrig jeg sidder mere end 2 minutter ved computeren, så alt det der med billeder etc ville være SÅ meget nemmere via telefonen!!

Ha' en dejlig aften derude :D

4 kommentarer:

  1. Vil være interessant at se, om du vinder giveaway derinde sammen med mig:) Tak fordi du ville være. Og du vil følge mig:)

    Janne

    SvarSlet
  2. Ligger en liten overraskelse til deg inne hos meg ;)

    SvarSlet
  3. Sikke en overraskelse :D har lagt en besked på din side. Ha' en dejlig aften!

    SvarSlet
  4. Hei, så fin blogg du har! Legger meg til som følger hos deg:-) Jeg er helt enig med deg i at det er så flott med blogger med litt spennende og uventede navn. Liker ditt navn også. Ha en fin dag! :-)

    Klem, Turid

    SvarSlet